Przetargi

18 lutego 2013 12:19 | Przetargi

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - Budowa stacji uzdatniania wody Kowalewko

Strzegowo 18.02.2013 r.

271.2.2013

Zamawiający:

Gmina Strzegowo

06-445 Strzegowo

ul. Plac Wolności 32

 

Wszyscy uczestnicy

postępowania o udzielenie

zamówienia publicznego

 

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na budowę stacji uzdatniania wody Kowalewko.

Postępowanie jest przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych numer ogłoszenia o zamówieniu: 58130 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013.

 

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 i 6 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Strzegowo dokonała poniższych zmian treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

 

1. W rozdziale XIV Opis sposobu przygotowania oferty ust. 14 w SIWZ jest:

„14. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w następujący sposób:

1)   Kopertę należy zaadresować jak niżej:

 

Urząd Gminy w Strzegowie  06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32

Oferta  w postępowaniu na zadanie:

Budowa stacji uzdatniania wody Kowalewko

 Nie otwierać przed 28.02.2013 godz. 1315.

2)      Ofertę składaną za pośrednictwem np. Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej należy przygotować w sposób określony w ppkt. 13.1 i 13.2 oraz przesłać w zewnętrznym opakowaniu zaadresowanym w następujący sposób:

 

Urząd Gminy w Strzegowie 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32

Oferta  w postępowaniu na zadanie:

Budowa stacji uzdatniania wody Kowalewko

 dostarczyć do pokoju nr 1  do dnia 28.02.2013 r., do godz. 1300.”

 

W rozdziale XIV Opis sposobu przygotowania oferty ust. 14 w SIWZ powinno być:

„14. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w następujący sposób:

1)   Kopertę należy zaadresować jak niżej:

 

Urząd Gminy w Strzegowie  06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32

Oferta  w postępowaniu na zadanie:

Budowa stacji uzdatniania wody Kowalewko

 Nie otwierać przed 06.03.2013 godz. 1315.

2)      Ofertę składaną za pośrednictwem np. Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej należy przygotować w sposób określony w ppkt. 13.1 i 13.2 oraz przesłać w zewnętrznym opakowaniu zaadresowanym w następujący sposób:

 

Urząd Gminy w Strzegowie 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32

Oferta  w postępowaniu na zadanie:

Budowa stacji uzdatniania wody Kowalewko

dostarczyć do pokoju nr 1  do dnia 06.03.2013 r., do godz. 1300.”

 

2. W rozdziale XV Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert w SIWZ jest:

„1. Oferty należy składać w  Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia  28.02.2013 r. do godz. 1300.

2. Oferty złożone po terminie podanym wyżej,  zostaną zwrócone wykonawcy, zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy.

3. Otwarcie  ofert nastąpi w dniu 28.02.2013  r. o godz. 1315  w pokoju Nr 9 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Strzegowie 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32.

4. Otwarcie ofert będzie jawne. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.”

 

W rozdziale XV Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert w SIWZ powinno być:

„1. Oferty należy składać w  Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia  06.03.2013 r. do godz. 1300.

2. Oferty złożone po terminie podanym wyżej,  zostaną zwrócone wykonawcy, zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy.

3. Otwarcie  ofert nastąpi w dniu 06.03.2013  r. o godz. 1315  w pokoju Nr 9 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Strzegowie 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32.

4. Otwarcie ofert będzie jawne. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.”

 

3. W rozdziale XVI Opis sposobu obliczenia ceny ust 1 w SIWZ jest:

„1. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu.

Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:

§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.

W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót jak również w niej nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.

Będą to m.in. następujące koszty: podatku VAT, wykonania wszelkich robót budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonania wszelkich robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy, zorganizowania i utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy), koszty związane z odbiorami wykonanych robót, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót budowlanych, uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego i innych czynności wynikających z umowy, jak również wszelkich innych niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia.

W związku z powyższym wymagane jest od wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej,  jak również przyszłego placu budowy.”

 

W rozdziale XVI Opis sposobu obliczenia ceny ust 1 w SIWZ powinno być:

„1. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu.

Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:

§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.

W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót jak również w niej nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.

Będą to m.in. następujące koszty: podatku VAT, wykonania wszelkich robót budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonania wszelkich robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy, zorganizowania i utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy), koszty związane z odbiorami wykonanych robót, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót budowlanych, uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego i innych czynności wynikających z umowy, jak również wszelkich innych niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia.

W związku z powyższym wymagane jest od wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej.”

 

4. W rozdziale XXIII. Postanowienia końcowe Załączniki do SIWZ: w SIWZ jest:

„Załączniki do SIWZ :

1/ Druk oferty (formularz oferty),

2/ Druk oświadczenia o spełnieniu warunków,

3/ Druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,

4/ Druk oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

5/ Projekt umowy,

6/ Wykaz robót budowlanych,

7/ Tabela zbiorcze zestawienie kosztów,

8/ Dokumentacja projektowa,

9/ Specyfikacja techniczna.”

 

W rozdziale XXIII. Postanowienia końcowe Załączniki do SIWZ: w SIWZ powinno być:

„Załączniki do SIWZ :

1/ Druk oferty (formularz oferty),

2/ Druk oświadczenia o spełnieniu warunków,

3/ Druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,

4/ Druk oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

5/ Projekt umowy,

6/ Wykaz robót budowlanych,

7/ Tabela zbiorcze zestawienie kosztów,

8/ Dokumentacja projektowa,

9/ Specyfikacja techniczna,

10/ Kopia strony projektu budowlano - wykonawczego, z naniesionymi zmianami.”

 

5. W załączniku Nr 5 do SIWZ – Projekcie umowy w § 3 ust 4 jest:

„4. Wykonawca, po zapoznaniu się ze stanem faktycznym, w tym w szczególności ze stanem technicznym, dokumentacją techniczną, i warunkami lokalnymi, zapewnia, że posiada niezbędną wiedzę fachową, kwalifikacje, doświadczenie, możliwości i uprawnienia konieczne dla prawidłowego wykonania umowy i będzie w stanie należycie wykonać roboty budowlane na warunkach określonych w umowie.”

W załączniku Nr 5 do SIWZ – Projekcie umowy w § 3 ust 4 powinno być:

„4. Wykonawca, po zapoznaniu się ze stanem faktycznym, w tym w szczególności ze stanem technicznym, dokumentacją techniczną, zapewnia, że posiada niezbędną wiedzę fachową, kwalifikacje, doświadczenie, możliwości i uprawnienia konieczne dla prawidłowego wykonania umowy i będzie w stanie należycie wykonać roboty budowlane na warunkach określonych w umowie.”

 

6. W załączniku Nr 5 do SIWZ – Projekcie umowy w § 11 ust 1 jest:

„1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

1)   za opóźnienie w ukończeniu przedmiotu umowy, jak również za opóźnienie w usunięciu wady stwierdzonej przy odbiorze końcowym robót, w przypadku dokonania odbioru, a także w okresie gwarancji - w wysokości 0,2% wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy za każdy dzień opóźnienia. Zapłata kary umownej może nastąpić, według uznania Zamawiającego, poprzez potrącenie jej z wynagrodzeniem Wykonawcy.

 2) za rozwiązanie umowy wynikające z winy Wykonawcy w wysokości 20% wartości wynagrodzenia Wykonawcy.”

W załączniku Nr 5 do SIWZ – Projekcie umowy w § 11 ust 1 powinno być:

„1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

1) za zwłokę w ukończeniu przedmiotu umowy, jak również za zwłokę w usunięciu wady stwierdzonej przy odbiorze końcowym robót, w przypadku dokonania odbioru, a także w okresie gwarancji - w wysokości 0,2% wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy za każdy dzień zwłoki. Zapłata kary umownej może nastąpić, według uznania Zamawiającego, poprzez potrącenie jej z wynagrodzeniem Wykonawcy.

 2) za rozwiązanie umowy wynikające z winy Wykonawcy w wysokości 20% wartości wynagrodzenia Wykonawcy.

 3) za rozwiązanie umowy wynikające z winy Zamawiającego w wysokości 20% wartości wynagrodzenia Wykonawcy, za wyjątkiem wystąpienia sytuacji, przewidzianej w art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.”

 

Pozostałe zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie ulegają zmianom.

 

 

               Wójt Gminy Strzegowo

               /-/ Wiesław Zalewski

Przeczytano: 952 razy. Wydrukuj|Do góry

Wirtualny spacer
ePUAP
emapa
Regionalny system ostrzegania
wrota