03 listopada 2009 15:20 | Przetargi
Strzegowo: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Przebudowa drogi gminnej Strzegowo - Wola Kanigowska - Czarnocinek
Numer ogłoszenia: 196423 - 2009; data zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegowo , Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie, tel. 023 6794047, faks 023 6794047.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Przebudowa drogi gminnej Strzegowo - Wola Kanigowska - Czarnocinek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest : Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Przebudowa drogi gminnej Strzegowo - Wola Kanigowska - Czarnocinek od km 0+000 do km 9+104,53 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. Nadzór inwestorski obejmuje branże drogową. Zakres nadzorowanych robót: - na poszerzeniach istniejącej nawierzchni, ułożenie nowoprojektowanych warstw konstrukcyjnych nawierzchni odpowiadającej wymaganej nośności jak dla KR2, - ułożenie nowo-projektowanych warstw konstrukcyjnych na całej szerokości nawierzchni odpowiadającej wymaganej nośności dla kategorii ruchu KR2 1.1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm grubości 4 cm wg PN-S-96025 na całej szerokości nawierzchni projektowanej, 1.2. warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 0/12,8mm grubości średnio 3cm - ilość wbudowana 76 kg/m2, 1.3. Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/20 mm grubości 8 cm wg PN-S-96025 na poszerzeniu, 1.4. Nawierzchnia ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego 0/ 12,8 grub. 5 cm- - budowę ścieżek rowerowych w ciągu przebudowywanej drogi w km strona prawa km od 1+294 do 1+863 i od 1+881 do 3+782,73 strona lewa km od 0+553,16 do 1+294, 1.5. Frezowanie istniejącej nawierzchni grub. 4 cm, 1.6. Podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 mm na poszerzeniach stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm wg PN-S-06102, 1.7. Podsypka piaskowa grubości 5 cm pod chodnik z kostki betonowej, 1.8. Chodnik kostki z brukowej betonowej szarej grub. 6 cm, 1.9. Krawężnik betonowy typu lekkiego 15x30 cm z betonu klasy B-15, 1.10. Podsypka cementowo-piaskowa o zawartości cementu 1:4 grub. 5 cm pod krawężnikami, 1.11. Ława betonowa z oporem z betonu cement. klasy B-15 pod krawężnikami, 1.12. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm wg PN-S-06102 na powierzchni chodników, 1.13. Obrzeże betonowe 8 x 30 cm, 1.14. Podsypka piaskowa grub. 3 cm na powierzchni chodników, 1.15. Pobocze z kruszywa naturalnego wg PN-B-11111 stabilizowanego mechanicznie - grubości 8 cm na długości przekroju szlakowego oczyszczenie, profilowanie i poszerzenie istniejących poboczy poprzez usunięcie z pobocza darniny i wyrównanie do właściwej rzędnej podłoża przed wzmocnieniem istniejących poboczy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie, 1.16. Budowa nowego systemu odwodnienia za pomocą nowoprojektowanej kanalizacji deszczowej studni chłonnych , ścieków przykrawężnikowych i ścieków pochodnikowych Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określają dołączone do SIWZ: Załącznik nr 5 - przedmiar robót, Załącznik nr 6 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Załącznik nr 7 - projekty budowlano-wykonawczy, 2. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego) należeć będzie w szczególności: a) przekazanie wykonawcy robót budowlanych, w imieniu Zamawiającego, placu budowy, b) reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych wyrobów, budowlanych, a w szczególności zapobiegnie wbudowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, d) nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia, e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, f) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych, g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, h) kontrola zgodności realizacji robót budowlanych z przedłożonym przez Wykonawcę i uzgodnionym przez Zamawiającego harmonogramem robót, i) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót. j) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót uzupełniających lub dodatkowych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót uzupełniających czy dodatkowych, k) kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy niezbędnych do odbioru, l) pełna dyspozycyjność wobec Wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, m) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn, n) sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej, o) zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie uprawnionego zastępstwa, 3. Uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego określa ustawa z dnia z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 ze zm.). 4. Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce realizacji umowy oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez praw ich zwrotu od Zamawiającego. 5. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 1 500,00 zł., słownie: jeden tysiąc pięćset złotych gr. 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Strzegowie nr konta 03 8238 0009 0000 0648 2000 0002. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego przetargu przelew dotyczy. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32 w sekretariacie pok. Nr 1 lub dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania z ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy- /o ile było wymagane/; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a ewentualne protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - /o ile było wymagane/; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzegowo.bazagmin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo, pok. 11..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo pok. 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Przebudowa drogi gminnej Strzegowo - Wola Kanigowska - Czarnocinek znajduje się na liście rankingowej projektów pozytywnie ocenionych pod względem merytorycznym w ramach RPO WM 2007 - 2013, Priorytet III - Regionalny system transportowy Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa.
Wójt Gminy Strzegowo
/-/ Wiesław Zalewski
Narodowe Święto Niepodległości
INFORMACJA O ODBIORZE FOLII ROLNICZYCH I INNYCH ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z...
Komunikat Zakładu Komunalnego w Strzegowie
Oficjalne wyniki głosowania w wyborach do Sejmu i Senatu z terenu Gminy...
Informacja Wójta Gminy Strzegowo w sprawie organizacji bezpłatnego przewozu...
LVII Nadzwyczajna Sesja Rady Gminy Strzegowo
Do końca sierpnia br. rolnicy prowadzący małe gospodarstwa (do 5 ha użytków...
LVI Sesja Rady Gminy Strzegowo
Terminy odbioru odpadów wielkogabarytowych
Uwaga Rolnicy, informacja o sposobie szacowania strat spowodowanych suszą...
Pracownia fizjoterapii w Strzegowie - informacja
Pracownia fizjoterapii w Strzegowie - komunikat
LIV Sesja Rady Gminy Strzegowo
Zapraszamy na spotkanie z Konsultantem Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich...