Urząd Gminy w Strzegowie
http://archiwum.strzegowo.pl

20 marca 2013 14:08 | Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Przebudowa wewnętrznej instalacji technologicznej i sterowniczej na oczyszczalni ścieków w Strzegowie mająca na celu poprawę efektywności oczyszczalni ścieków

Strzegowo: Przebudowa wewnętrznej instalacji technologicznej i sterowniczej na oczyszczalni ścieków w Strzegowie mająca na celu poprawę efektywności oczyszczalni ścieków
Numer ogłoszenia: 111384 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegowo , Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie, tel. 023 6794047, faks 023 6794047.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wewnętrznej instalacji technologicznej i sterowniczej na oczyszczalni ścieków w Strzegowie mająca na celu poprawę efektywności oczyszczalni ścieków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa wewnętrznej instalacji technologicznej i sterowniczej na oczyszczalni ścieków w Strzegowie mająca na celu poprawę efektywności oczyszczalni ścieków zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia: 1/ projekt budowlany przebudowy wewnętrznej instalacji technologicznej i sterowniczej na oczyszczalni ścieków w Strzegowie - Tom I, branża projekt zagospodarowania terenu, 2/ projekt budowlany przebudowy wewnętrznej instalacji technologicznej i sterowniczej na oczyszczalni ścieków w Strzegowie - Tom II, branża konstrukcyjno - budowlana, 3/ projekt budowlany przebudowy wewnętrznej instalacji technologicznej i sterowniczej na oczyszczalni ścieków w Strzegowie - Tom III, branża technologiczna, 4/ projekt budowlany przebudowy wewnętrznej instalacji technologicznej i sterowniczej na oczyszczalni ścieków w Strzegowie - Tom IV, branża elektryczna, 5/ projekt budowlany przebudowy wewnętrznej instalacji technologicznej i sterowniczej na oczyszczalni ścieków w Strzegowie - Tom V, branża automatyka, 6/ projekt wykonawczy przebudowy wewnętrznej instalacji technologicznej i sterowniczej na oczyszczalni ścieków w Strzegowie - branża konstrukcyjno - budowlana, 7/ projekt wykonawczy przebudowy wewnętrznej instalacji technologicznej i sterowniczej na oczyszczalni ścieków w Strzegowie - branża technologiczna, 8/ projekt wykonawczy przebudowy wewnętrznej instalacji technologicznej i sterowniczej na oczyszczalni ścieków w Strzegowie - branża elektryczna, 9/ projekt wykonawczy przebudowy wewnętrznej instalacji technologicznej i sterowniczej na oczyszczalni ścieków w Strzegowie - branża automatyka, 10/ załącznik nr 1 do projektu wykonawczego przebudowy wewnętrznej instalacji technologicznej i sterowniczej na oczyszczalni ścieków w Strzegowie z branży technologicznej - wykaz urządzeń technologicznych oczyszczalni (stanowiący doprecyzowanie urządzeń znajdujących się w tabeli projektu wykonawczego), 11/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn.: przebudowa wewnętrznej instalacji technologicznej i sterowniczej na oczyszczalni ścieków w Strzegowie 12/ przedmiar robót Ogólny zakres robót: W ramach prac będą zdemontowane i zastąpione nowymi o wyższej sprawności następujące elementy instalacji: 1. Węzeł mechanicznego oczyszczania ścieków: - pompownia ścieków z sitem pionowym (wymiana pomp, rurociągów i armatury, remont sita), - piaskownik poziomy z kratą taśmowo-panelową (demontaż istniejącego piaskownika, rurociągów i armatury, montaż piaskownika z kratą taśmowo-panelową), - płuczka piasku (montaż), 2. Reaktor biologiczny - komora defosfatacji (wymiana mieszadła z konstrukcją wsporczą), - komora denitryfikacji (wymiana mieszadeł z konstrukcją wsporczą), - komora nitryfikacji (wykonanie żelbetowej ścianki działowej pozwalającej na podział komory na dwie części, demontaż aeratorów ASD i koryta odpływowego, montaż rusztów z dyfuzorami do napowietrzania drobnopęcherzykowego, demontaż podnośnika powietrznego, montaż dwóch pomp zatapialnych do recyrkulacji wewnętrznej, montaż koryt odpływowych ze stali nierdzewnej), - osadnik wtórny (wymiana rurociągów dopływowych z rurą centralną i koryt odpływowych), - wymiana rurociągów i armatury (nowe rurociągi z PE HD i/lub stal nierdzewna), Ponadto przewiduje się dostosowanie istniejącego układu elektroenergetycznego i instalacji kontrolno-pomiarowych do współpracy z nowymi urządzeniami. Zamówienie obejmuje również przygotowanie bloku starej oczyszczalni i podłączeń na czas przebudowy oczyszczalni ścieków, tj. wykonanie tymczasowych rurociągów, montaż urządzeń mieszająco - napowietrzających, montaż aeratora na pływakach, wyposażenie osadników wtórnych starej oczyszczalni, montaż pomp zatapialnych, przełączenie ścieków, tak aby ciągłość oczyszczania ścieków była zachowana. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią: - dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.strzegowo.pl w dziale przetargi. 3. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamawianych robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną oraz dokumentacją projektową.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.22.35.00-1, 45.25.21.00-9, 45.25.22.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.43.00-4, 45.31.62.00-7, 45.35.10.00-2, 45.35.70.00-2, 45.44.22.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 45 000,00 zł., słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych gr. 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Strzegowie nr konta 03 8238 0009 0000 0648 2000 0002. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego przetargu przelew dotyczy. 4. Wniesienie wadium w formie przelewu pieniężnego oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32 w sekretariacie pok. Nr 1 lub dołączyć do oferty. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik); dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach:: a) termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, b) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na wykonanie zamówienia, c) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, d) zmiany rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej - w uzasadnionych przypadkach (np. spowodowanych wadami dokumentacji projektowej), gdy realizacja zadania według dokumentacji projektowej powodowałaby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, byłaby niemożliwa lub gdy zaistniałaby, z przyczyn wynikających z dokumentacji projektowej, konieczność wstrzymania prowadzonych przez Wykonawcę robót budowlanych; dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do pierwotnej dokumentacji oraz zmianę terminu zakończenia robót budowlanych (w związku z koniecznością opracowania i uzgodnienia rozwiązań niezbędnych do właściwej realizacji robót); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz wykonanych na jej podstawie robót budowlanych oraz zmiany dotyczące terminów: zostanie określony termin opracowania zmodyfikowanej dokumentacji oraz termin zakończenia robót budowlanych, e) zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku opóźnień spowodowanych opieszałością organów administracji wydających decyzje administracyjne, w tym decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego. f) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia robót budowlanych, g) zmiana osobowa: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców nie wskazanych w ofercie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców, h) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia. i) zmiana wynagrodzenia, gdy konieczność zmiany związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki VAT).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzegowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo, pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013, operacja: Rozbudowa systemu gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Strzegowo - Etap II.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

siwz.pdf[172.23 KB]

zalacznik_nr_1__druk_oferty.doc[86 KB]

zalacznik_nr_2__oswiadczenie_o_spelnieniu_warunkow.doc[77 KB]

zalacznik_nr_3__oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia.doc[74 KB]

zalacznik_nr_4__informacja_wykonawcy_w_zakresie_art_26_ust_2d.doc[76 KB]

zalacznik_nr_5_do_siwz__wzor_karty_gwarancyjnej.pdf[69.91 KB]

zalacznik_nr_6_do_siwz__projekt_umowy.pdf[132.08 KB]

zalacznik_nr_7__wykaz_robot_budowlanych.doc[85 KB]

zalacznik_nr_8__zbiorcze_zestawienie_kosztow.doc[98 KB]

zalacznik_nr_9_do_siwz__tabela__wykaz_urzadzen_technologicznych_oczyszczalni.doc[1.39 MB]

zalacznik_nr_10_do_siwz__projekt_budowlany_przebudowy_wewnetrznej_instalacji_technologicznej_i_sterowniczej_na_oczyszczalni_sciekow_w_strzegowie_–_tom_i_branza_projekt_zagospodarowania_tere.pdf[11.62 MB]

zalacznik_nr_10_do_siwz__projekt_budowlany_przebudowy_wewnetrznej_instalacji_technologicznej_i_sterowniczej_na_oczyszczalni_sciekow_w_strzegowie_–_tom_ii_branza_konstrukcyjno__budowlana.pdf[8.56 MB]

zalacznik_nr_10_do_siwz__projekt_budowlany_przebudowy_wewnetrznej_instalacji_technologicznej_i_sterowniczej_na_oczyszczalni_sciekow_w_strzegowie_–_tom_iii_branza_technologiczna_czesc_1.pdf[11.12 MB]

zalacznik_nr_10_do_siwz__projekt_budowlany_przebudowy_wewnetrznej_instalacji_technologicznej_i_sterowniczej_na_oczyszczalni_sciekow_w_strzegowie_–_tom_iii_branza_technologiczna_czesc_2.pdf[13.73 MB]

zalacznik_nr_10_do_siwz__projekt_budowlany_przebudowy_wewnetrznej_instalacji_technologicznej_i_sterowniczej_na_oczyszczalni_sciekow_w_strzegowie_–_tom_iv_branza_elektryczna.pdf[5.64 MB]

zalacznik_nr_10_do_siwz__projekt_budowlany_przebudowy_wewnetrznej_instalacji_technologicznej_i_sterowniczej_na_oczyszczalni_sciekow_w_strzegowie_–_tom_v_branza_automatyka.pdf[3.76 MB]

zalacznik_nr_10_do_siwz__projekt_wykonawczy_przebudowy_wewnetrznej_instalacji_technologicznej_i_sterowniczej_na_oczyszczalni_sciekow_w_strzegowie_–_branza_konstrukcyjno__budowlana.pdf[3.59 MB]

zalacznik_nr_10_do_siwz__projekt_wykonawczy_przebudowy_wewnetrznej_instalacji_technologicznej_i_sterowniczej_na_oczyszczalni_sciekow_w_strzegowie_–_branza_technologiczna.pdf[9.49 MB]

zalacznik_nr_10_do_siwz__projekt_wykonawczy_przebudowy_wewnetrznej_instalacji_technologicznej_i_sterowniczej_na_oczyszczalni_sciekow_w_strzegowie_–_branza_elektryczna.pdf[6.08 MB]

zalacznik_nr_10_do_siwz__projekt_wykonawczy_przebudowy_wewnetrznej_instalacji_technologicznej_i_sterowniczej_na_oczyszczalni_sciekow_w_strzegowie_–_branza_automatyka.pdf[2.92 MB]

zalacznik_nr_10_do_siwz__zalacznik_nr_1_do_projektu_wykonawczego__z_branzy_technologicznej_–_wykaz_urzadzen_technologicznych_oczyszczalni.pdf[99.86 KB]

zalacznik_nr_11_do_siwz__specyfikacje_techniczne_wykonania_i_odbioru_robot_budowlanych_dla_inwestycji_pn_przebudowa_wewnetrznej_instalacji_technologicznej_i_sterowniczej_na_oczyszczalni_scie.pdf[18.34 MB]

zalacznik_nr_12_do_siwz__przedmiar_robot_oczyszczalnia_sciekow_w_strzegowie.pdf[3.58 MB]

wyjasnienia_tresci_specyfikacji_istotnych_warunkow_zamowienia_04042013.pdf[585.63 KB]

zmiana_tresci_specyfikacji_istotnych_warunkow_zamowienia_04042013.pdf[1.32 MB]

zalacznik_nr_1__druk_oferty_04042013.doc[86 KB]

ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.pdf[40.79 KB]

wyjasnienia_tresci_specyfikacji_istotnych_warunkow_zamowienia_z_dnia_09042013_r.pdf[570.42 KB]

zmiana_tresci_specyfikacji_istotnych_warunkow_zamowienia_z_dnia_09042013_r.pdf[62.59 KB]

zalacznik_nr_8__zbiorcze_zestawienie_kosztow_poprawiony.doc[98.5 KB]

zalacznika_nr_13_do_siwz_–_kopia_strony_projektu_budowlanego_z_naniesionymi_zmianami.pdf[848.91 KB]

zalacznik_nr_14_do_siwz__decyzja_o_pozwoleniu_na_budowe.pdf[506.03 KB]

zalacznik_nr_15_do_siwz__sprawozdanie_z_badan.pdf[201.54 KB]

wyjasnienia_tresci_specyfikacji_istotnych_warunkow_zamowienia_z_dnia_16042013_r.pdf[370.23 KB]

zmiana_tresci_specyfikacji_istotnych_warunkow_zamowienia_z_dnia_16042013_r.pdf[433.28 KB]

zalacznik_nr_16_do_siwz__instrukcja_obslugi_pomp_typu_sk.pdf[507.13 KB]

zalacznik_nr_16_do_siwz__dtr_pomp_typu_sk.pdf[2.75 MB]

zalacznik_nr_17_do_siwz__rysunki_zamienne_do_projektu_wykonawczego_przebudowy_wewnetrznej_instalacji_technologicznej_i_sterowniczej_na_oczyszczalni_sciekow_w_strzegowie_–_branza_technologiczna.pdf[4.61 MB]

ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_z_dnia_16042013_r.pdf[39.99 KB]

zmiana_tresci_specyfikacji_istotnych_warunkow_zamowienia_z_dnia_19042013_r.pdf[87.6 KB]