Urząd Gminy w Strzegowie
http://archiwum.strzegowo.pl

04 marca 2011 15:51 | Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Strzegowo

Strzegowo: Rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Strzegowo
Numer ogłoszenia: 74217 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegowo , Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie, tel. 023 6794047, faks 023 6794047.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Strzegowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IV Środowisko, Zapobieganie Zagrożeniom i Energetyka, Działanie 4.1 Gospodarka wodno - ściekowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013, Projekt Rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Strzegowo. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Strzegowo zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Dokumentacja projektowa określająca przedmiot zamówienia: 1/ projekt budowlano-wykonawczy - kanalizacja sanitarna grawitacyjno-tłoczna z przyłączami i przepompowniami rejonowymi: TOM I - Giżyn, Giżynek oraz częściowo: Unierzyż i Strzegowo, TOM II - Prusocin, Giełczyn, Giełczynek, Staroguby, Breginie oraz częściowo: Strzegowo, Rydzyn Szlachecki i Rydzyn Włościański, 2/ opinia geotechniczna pod projektowaną kanalizację sanitarną w miejscowościach: Giżyn, Giżynek i Unierzyż gm. Strzegowo, 3/ opinia geotechniczna pod projektowaną kanalizację sanitarną w miejscowościach: Prusocin, Giełczyn, Giełczynek, Staroguby, Breginie gm. Strzegowo, 4/ projekt wykonawczy - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Konotopa, 5/ projekt budowlany - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Konotopa, 6/ projekt budowlany rozbudowy stacji wodociągowej w Pokrytkach, 7/ projekt wykonawczy rozbudowy stacji wodociągowej w Pokrytkach, 8/ projekt budowlany rozbudowy stacji wodociągowej w Unierzyżu, 9/ projekt wykonawczy rozbudowy stacji wodociągowej w Unierzyżu. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1/ skanalizowanie miejscowości: - Giżyn, Giżynek, oraz częściowo: Unierzyż i Strzegowo, - Prusocin, Giełczyn, Giełczynek, Staroguby, Breginie oraz częściowo: Strzegowo, Rydzyn Włościański i Rydzyn Szlachecki, zakres rzeczowy: kanalizacja sanitarna - 13 687 m, kolektory tłoczne - 10 677 m, przyłącza kanalizacyjne: łączna długość - 2 611 m, ilość - 146 kpl, przepompownie 9 kpl. 2/ budowę wodociągu pierścieniowego w miejscowości Konotopa, zakres rzeczowy: rury PCV Ø 110/5,3 o złączach kielichowych z uszczelką gumową - 1 575,0 mb, zasuwy żeliwne kołnierzowe DN 100 z uszczelnieniem miękkim z obudową i skrzynką - 2 kpl, hydranty podziemne DN 80 ze skrzynką i zasuwą odcinającą - 2 kpl, 3/ rozbudowę stacji wodociągowej w Pokrytkach poprzez zamontowanie 1 zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej V = 125 m3 (zbiornik stalowy pionowy izolowany termicznie), 4/ rozbudowę stacji wodociągowej w Unierzyżu poprzez zamontowanie 1 zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej V = 125 m3 (zbiornik stalowy pionowy izolowany termicznie). Opis przedmiotu zamówienia stanowią: - projekt budowlano-wykonawczy, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.00.00-8, 45.23.11.00-6, 45.11.00.00-1, 45.25.21.26-7, 45.23.21.52-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł., słownie: sto tysięcy złotych gr. 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Strzegowie nr konta 03 8238 0009 0000 0648 2000 0002. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego przetargu przelew dotyczy. 4. Wniesienie wadium w formie przelewu pieniężnego oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32 w sekretariacie pok. Nr 1 lub dołączyć do oferty. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powinien złożyć również następujące dokumenty: 1) kosztorys ofertowy, sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ, 2) zbiorcze zestawienie kosztów - wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 3) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1/ wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji -zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia, 2/ zaistnienie okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, 3/ zmiana osób wskazanych w umowie występujących zarówno po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy nastąpi wyłącznie w przypadku pisemnego uzasadnienia. 4/ strony umowy dopuszczają możliwość zmiany ustalonego wynagrodzenia w przypadku, gdy w czasie wykonywania robót wystąpi konieczność zmiany przebiegu kanalizacji, w sposób odmienny niż wynika to z przedłożonego projektu, który stanowił podstawę do wyliczenia oferty w postępowaniu przetargowym. Podstawą tak zmienionego wynagrodzenia, będzie kosztorys sporządzony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego. W przypadku zmian spowodowanych zmianą projektu podstawą wyliczenia wynagrodzenia będą ceny zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzegowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo, pok. 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo pok. 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IV Środowisko, Zapobieganie Zagrożeniom i Energetyka, Działanie 4.1 Gospodarka wodno - ściekowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013, Projekt Rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Strzegowo..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

siwz_2.pdf[274.09 KB]

zalacznik_nr_1__druk_oferty.doc[1.69 MB]

zalacznik_nr_2__oswiadczenie_o_spelnieniu_warunkow.doc[1.68 MB]

zalacznik_nr_3__oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia.doc[1.69 MB]

zalacznik_nr_4__oswiadczenie_w_zakresie_art_24_ust1_pkt_2_ustawy.doc[1.68 MB]

zalacznik_nr_5__projekt_umowy.pdf[235.96 KB]

zalacznik_nr_6__wykaz_robot_budowlanych.doc[1.69 MB]

zalacznik_nr_7__zbiorcze_zestawienie_kosztow.doc[42 KB]

zalacz~1.pdf[16.31 MB]

zaczni~2.pdf[18.16 MB]

zalacz~3.pdf[18.52 MB]

zalacz~4.pdf[19.02 MB]

1.pdf[17.62 MB]

2.pdf[10.26 MB]

3.pdf[19.71 MB]

4.pdf[19.76 MB]

5.pdf[14.14 MB]

6.pdf[19.97 MB]

7.pdf[19.61 MB]

11.pdf[9.02 MB]

22.pdf[11.24 MB]

111.pdf[3.62 MB]

222.pdf[1.82 MB]

113.pdf[2.24 MB]

223.pdf[2.72 MB]

114.pdf[2.25 MB]

224.pdf[2.23 MB]

1111.pdf[17.6 MB]

2222.pdf[18.29 MB]

3333.pdf[14.89 MB]

4444.pdf[12.25 MB]

w.pdf[162.42 KB]

p.pdf[3.88 MB]

u.pdf[3.88 MB]

zalacznik_nr_10__przedmiar_robot_kanalizacja_cz_i.pdf[15.03 MB]

zalacznik_nr_10__przedmiar_robot_kanalizacja_cz_ii.pdf[17.13 MB]

zalacznik_nr_10__przedmiar_robot_wodociag_konotopa.pdf[22.76 KB]

zalacznik_nr_10__przedmiar_robot_stacja_wodociagowa_pokrytki.pdf[32.97 KB]

zalacznik_nr_10__przedmiar_robot_stacja_wodociagowa_unierzyz.pdf[32.6 KB]

wyjasnienia_tresci_siwz.pdf[34.9 KB]

wyjasnienia_tresci_siwz_2.pdf[37.28 KB]