Urząd Gminy w Strzegowie
http://archiwum.strzegowo.pl

04 października 2010 14:27 | Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Strzegowo

Strzegowo: Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Strzegowo
Numer ogłoszenia: 317582 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegowo , Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie, tel. 023 6794047, faks 023 6794047.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Strzegowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest przebudowa i remont dróg na terenie gminy Strzegowo: 1) Przebudowa drogi gminnej Kuskowo Glinki - Augustowo polegająca na wykonaniu podbudowy z gruntu stabilizowanego (cementem) na miejscu o grubości 15 cm i szerokości 3,60 m oraz nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 5 cm i szerokości 3,50 m - odcinek o długości 1 200 mb, 2) Przebudowa drogi Strzegowo - Tuchowo polegająca na czyszczeniu mechanicznym istniejącej nawierzchni drogi bitumicznej, skropieniu na odcinku 63 mb szerokości 2,50 m, wykonaniu warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 4 cm na odcinku 227 mb szerokości 6,00 m i 63 mb szerokości 2,50 m oraz warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 3 cm na odcinku 290 mb i szerokości 6,00 m 3) Przebudowa drogi Rydzyn Szlachecki - Rydzyn Kolonia polegająca na wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej (warstwa wiążąca 4 cm i warstwa ścieralna 3 cm) - odcinek o długości 450 mb i szerokości 3,50 m, 4) Przebudowa ulicy Kościelnej w Strzegowie polegająca na wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej (warstwa wiążąca 4 cm i warstwa ścieralna 3 cm) - odcinek o długości 240 mb i szerokości 5,50 m, 5) Remont dróg w miejscowości Unierzyż polegający na czyszczeniu mechanicznym istniejącej nawierzchni drogi bitumicznej, skropieniu i wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej (warstwa ścieralna 4 cm) - odcinek o długości 70 mb i szerokości 4,00 m i placu o powierzchni 30 m2 oraz wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej (warstwa wiążąca 3 cm i warstwa ścieralna 4 cm) - odcinek o długości 65 mb i szerokości 3,00 m 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią: - dokumentacja projektowa, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót. Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.strzegowo.pl w dziale przetargi. W przypadku odbioru SIWZ bezpośrednio od Zamawiającego w jego siedzibie lub wysłania SIWZ pocztą Wykonawca otrzyma dokumentację projektową na płycie CD. Istnieje możliwość wglądu w dokumentację projektową w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego. W takim przypadku należy wcześniej uzgodnić telefonicznie termin wizyty z osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcami. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamawianych robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.00.00-1, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powinien złożyć również następujące dokumenty: 1) formularz oferty, 2) kosztorys ofertowy, 3) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) którym udzielono pełnomocnictwa, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1/ wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia, 2/ zaistnienie okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, 3/ zmiana osób wskazanych w umowie występujących zarówno po stronie zamawiającego jak i wykonawcy nastąpi wyłącznie w przypadkach pisemnie uzasadnionych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzegowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo, pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.pdf[144.59 KB]

zalacznik_nr_1_do_siwz___druk_oferty.doc[35 KB]

zalacznik_nr_2_do_siwz__oswiadczenie_o_spelnieniu_warunkow.doc[27.5 KB]

zalacznik_nr_3_do_siwz__oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia.doc[35 KB]

zalacznik_nr_4_do_siwz__oswiadczenie_w_zakresie_art_24_ust1_pkt_2_ustawy.doc[25.5 KB]

zalacznik_nr_5_do_siwz__projekt_umowy.pdf[58.82 KB]

zalacznik_nr_6_do_siwz__wykaz_robot_budowlanych.doc[38.5 KB]

zalacznik_nr_7_do_siwz__dokumentacja_projektowa.pdf[4.28 MB]

zalacznik_nr_8_do_siwz__specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot.pdf[387.34 KB]

zalacznik_nr_9_do_siwz__przedmiar_robot_kosztorys_ofertowy.doc[98.5 KB]