Urząd Gminy w Strzegowie
http://archiwum.strzegowo.pl

29 lipca 2021 08:20 | Aktualności

Program Dobry start - informacje

Szanowni Państwo,

od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną - z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość.  Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe  wskazane we wniosku.

W związku ze zmianą sposobu składania wniosków pracownicy ZUS będą zakładać zainteresowanym profile na Platformie Usług Elektronicznych ZUS.

Chcąc zapewnić wszystkim osobom, które będą składać wnioski, odpowiednie wsparcie i obsługę zapraszamy na spotkanie z ekspertem ZUS, który założy PUE.

Terminy dyżurów:

10 sierpnia  2021r. w godz. od 8:00 do 14:00

Miejsce dyżurów:

budynek Urzędu Gminy Strzegowo  ul. Plac Wolności 32,  06-445 Strzegowo, pokój nr 9

 

W celu założenia lub potwierdzenia profilu PUE należy okazać dowód osobisty lub paszport i podać adres e-mail.

W celu złożenia wniosku o ustalenie prawa do świadczenia dobry start niezbędne są dane dotyczące :